wtorek, 25 grudnia 2012

Twins Pot ma już rok :)

Dokładnie rok temu, 25 grudnia założyłam tego bloga. Początkowo miał spełniać rolę "zeszytu " z przepisami. Miał pełnić też rolę swoistego pamiętnika i zachować wspomnienia i historie rodzinne sprzed lat... Potem odkryłam, że z przepisów tych korzysta moja córka. Nastepnie dowiedziałam się, że na bloga zaglądają znajomi córki i moi znajomi... Dopiero gdy odnotowałam (magiczną dla mnie wtedy) pewną (większą niż... ) ilość wejść na bloga, pomyślalam... No tak, to przestaje być tylko moje miejsce... :) Teraz piszę i wiem, że czyta mnie wiele osób. Nie tylko z Polski. Niektórzy tutaj wracają regularnie, inni pewnie "wpadają" przez przypadek (wyszukiwarka). I naprawdę, nie chodzi tutaj o ilość zostawianych komentarzy... Chociaż fajnie by było zawsze dostać informację, na ile przepis okazał się komuś przydatny.  Bo tak naprawdę, prowadzenie bloga to dosyć ciężka praca. i pewne zobowiązanie względem siebie i czytelników. Wiedzą o tym Ci, którzy sami piszą... Mam nadzieję, że ta moja pasja szybko nie wygaśnie. I z równą jak teraz radością, a może i wiekszą, będę wstawiać nowe posty. Dziękuję wszystkim, którzy mnie wspierali na początku i wspierają teraz. Dziękuję wszystkim, którzy do mnie zaglądają :) Niedługo będę mogła pochwalić się przed Wami czymś, nad czym dosyć długo pracowałam... :)
Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. Z tego wynika, że blog ma dzisiaj urodziny. Gratuluję i wszystkiego najlepszego! :D To dość magiczne, biorąc pod uwagę, że są święta. prawda? :) Szczerze podziwiam wytrwałości w pisaniu. Bardzo dobrze się przygotowujesz, bardzo starasz. Chociaż mogłoby się wydawać, że to tylko przepis i kilka zdjęć ja wiem jaki to wysiłek i go doceniam. Mnie nigdy nie udało się tyle wytrwać w regularnym blogowaniu. Rety, ciekawe co to jest? :D Będę pilnować bloga, żeby się dowiedzieć xD

    OdpowiedzUsuń