czwartek, 24 stycznia 2013

Kolorowa sałatka z gotowanym kurczakiem

Zadzwonil telefon... "Zaraz przyjadę" - usłyszałam. Cieszę się, ale... Popędziłam do kuchi, żeby przejrzeć lodówkę. Cienko, cienko... pomyslałam. Późno już i pada śnieg... Najbliższe sklepy zamknięte... Zimno. Nie miałam ochoty ubierać się i  wychodzic na dwór. Zaraz, zaraz... Przecież mam mięso z rosołu i kilka puszek i słoik ogórków. Doskonały pomysł! Szybka sałatka dla niespodziewanych gości.

  • 1/2 gotowanej piersi z kurczaka ( ja wzięłam z rosołu)
  • 2 gotowane marchewki (z rosołu)
  • 1 gotowana pietruszka ( z rosołu)
  • 1/2 puszki kukurydzy
  • 5 ogórków korniszonów
  • 3 łyżki majonezu
  • sól, pieprz
  • zielona pietruszka
  • mała cebula (niekoniecznie) 
Wszystkie składniki pokroić w kostkę. Połaczyć z kukurydzą i majonezem. Doprawić solą i pieprzem. Posypać zieloną pietruszką. Podać z kromką chleba i szklanką gorącej herbaty z imbirem . Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz