czwartek, 18 kwietnia 2013

Ciemny biszkopt z kremem twarożkowym i wiśniami w galaretce



Ciasto idealne dla osób lubiących biszkopty przekładane kremem śmietankowym. Trafione jednocześnie dla osób lubiących serniki. Jak znalazł dla tych, którzy przepadają za owocami w galaretce... Idealne połączenie biszkoptu, bitej śmietany, kremowego twarożku, owoców i galaretki. Wystarczy mieć biszkopt... a krem się po prostu sam robi :) Proste i szybkie. Dla dzieci i dorosłych. Spróbujcie. Polecam.
  • ciemny biszkopt z tego przepisu ( modyfikacja: odjąć 2 łyżki mąki i dać 2 łyżki kakao)
  • 500 ml. śmietanki tortowej (36%)
  • 2 op. śmietan-fixu
  • 4 łyżki cukru pudru
  • 300 g. mielonego twarogu ( wzięłam President )
  • aromat cytrynowy ( trochę)
  • wiśnie bez pestek z galaretki ( wzięłam wiśnie z moich przetworów)
  • 1 op. galaretki wiśniowej
  • 2 szkl. gorącej wody do galaretki
Biszkopt przekroić na 3 blaty. Śmietankę ubić z cukrem. Dodać twaróg i aromat. Zmiksować razem aż krem będzie puszysty. Kremem twarożkowym przekładać biszkopt. Wierzch też posmarować małą ilością kremu. Wyłożyć wiśnie. Ja użyłam wiśni w galaretce z własnych przetworów. Można użyć owoców z kompotu lub dżemu wiśniowego. Galaretkę rozpuścić w gorącej wodzie i ostudzić. Owoce zalać tężejącą galaretką. Pozostawić do zastygnięcia. Torcik jest najlepszy następnego dnia. Smacznego :)



 
 


1 komentarz:

  1. Mój syn uwielbia takie ciacho .Apetyczne i pewnie smaczne

    OdpowiedzUsuń