poniedziałek, 28 października 2013

Pikantne udka z kurczaka



Udka przygotowałam na patelni ceramicznej. Mięso doprawiłam solą i pieprzem oraz ostrą papryką. Spryskałam oliwą. Umieściłam na patelni. Piekłam pod przykryciem ok 30 min. Na małym gazie. Odwracałam kilka razy, żeby udka zrumieniły sie ze wszystkich stron. Na koniec na patelnię włożyłam łyżkę masła, które dodało smaku i wzmocniło aromat pieczonego mięsa. Przed podaniem udekorowałam gałązkami rozmarynu. Pyszne na gorąco i na zimno. Smacznego :) 

3 komentarze:

  1. Najprostszy sposób na przygotowanie kurczaka a zarazem najbardziej popularny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczytałam ,na zdjęcia popatrzyłam ,a teraz idę coś zjeśc .Nie mogę o tej porze oglądac takich pyszności

    OdpowiedzUsuń
  3. I o to chodzi - mięsko nie zamordowane dziesiątkami dziwnych dodatków, nowomodnych cudactw, po czym wszystko czuć, tylko nie smak kurczaka :-) Zrobiłam, nie pozostał ślad na talerzu. Super - POLECAM.

    elko

    OdpowiedzUsuń