piątek, 31 października 2014

Naleśniki z mąki owsianej z dżemowym serkiem malinowym, winogronami i czekoladą


Przepis bierze udział w akcji "Dżem dobry, pobudka" - Łowicz


Dżem dobry, pobudka



Wyśmienite śniadanie na początek dobrego dnia :) Usmażyłam naleśniki z mąki owsianej. Przygotowałam twaróg malinowy, używając serka mascarpone i malinowego dżemu z Łowicza. Serek mascarpone zmiksowałam z dżemem. Naleśniki posmarowałam czekoladą. Nałożyłam na nie serek dżemowy i winogrona. Zwinęłam fantazyjnie. Każdy naleśnik przekłułam patyczkiem z nabitymi winogronami. Naleśniki posypałam cukrem pudrem. Pozostaje życzyć Wam - Smacznego :)
Na naleśniki:
2-3 szkl. mleka ( dolewać tyle, żeby ciasto nie było zbyt gęste)
2 jajka
1 szkl. mąki owsianej
szczypta soli
Wszystkie składniki miksuję i odstawiam na 15 min. Potem smażę z obu stron na patelni lekko posmarowanej olejem. Odkładam na ogrzany talerz.
Do środka nalesników:
1 op. serka mascarpone
5 łyżek dżemu malinowego Łowicz
winogrona
masa czekoladowa ( plynna czekolada)
Do posypania cukier puder




1 komentarz: