wtorek, 21 października 2014

Proste i wyborne ciasto z galaretką z jabłek i pigwy

 
 
 
 Ciasto idealne na jesienne popołudnie. Proste, szybkie w wykonaniu, rewelacyjne w smaku. Podstawą ciasta jest biszkopt. Najlepiej własnoręcznie upieczony. Przepis na biszkopt podaję tutaj : http://twins-pot.blogspot.com/2012/04/biszkopt-ktory-zawsze-sie-udaje.html. A tutaj sprawdzony przepis na dżem jabłkowo pigwowy http://twins-pot.blogspot.com/2012/10/rewelacyjny-dzem-jabkowo-pigwowy.html Do dzisiejszego ciasta przygotowałam dżem z 1,5 kg. jabłek i 6 jabłuszek pigwowych rozgotowanych z 1/2 szkl. cukru. Do gorącej masy owocowej dodałam 2 opakowania galaretki cytrynowej. Przekrojony biszkopt przełożyłam galaretką jabłkowo-pigwową. Trochę masy rozsmarowałam na wierzchu ciasta. Wstawiłam do lodówki na 2 godziny. Przed podaniem udekorowałam borówkami i listkami mięty. Po prostu rewelacja! Polecam :)
 
 
 


2 komentarze:

  1. prezentuje się fantastycznie! rzeczywiście - idealne do popołudniowej herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiał smakować bardzo orzeźwiająco :)

    OdpowiedzUsuń