sobota, 24 stycznia 2015

Talarki ziemniaczane

 
 
Złociste, chrupiące krążki ziemniaka. Mmmmmniam :) Przygotowałam je na patelni żeliwnej skropionej odrobiną oleju. Najpierw podsmażyłam na niej kilka plasterków szynki parmeńskiej  dla dodania ziemniakom TEGO smaku ( można użyć chudego bekonu). Ziemniaki ugotowałam w mundurkach. Obrałam. Pokroiłam w plastry. Krążki ziemniaków ułożyłam jedną warstwą na rozgrzanej patelni. Po zrumienieniu przełożyłam je na drugą stronę. Patelnia żeliwna, spełnia rewelacyjnie to zadanie oraz postawiona na stole jest fantastycznym, utrzymującym ciepło półmiskiem. Złociste krążki ziemniaczane pasują do zup o kwaskowatym smaku. Polecam do zupy szczawiowej :) Smacznego   
 

2 komentarze:

  1. Ja takie talarki podaję jako normalne danie... Do tego sadzone jajko i ulubiona sałatka lub buraczki...

    OdpowiedzUsuń
  2. pycha:) świetny pomysł, wprost dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń