wtorek, 3 lutego 2015

Tarta ze szpinakiem i owocami morza

 
 
Tarty po prostu uwielbiam! Wystarczy przygotować ciasto. Przepis na ciasto podaję tutaj:  http://twins-pot.blogspot.com/2015/01/sniadaniowa-tarta-z-jajkiem-i-zotym.html Można zrobić to wcześniej i przechować w lodówce. Można tez zamrozić. Ciasto jest najważniejsze, potem... Gdy wylepiam ciastem foremkę, przygotowanie farszu nie stanowi już problemu. Wystarczy zajrzeć do lodówki i wybrać to, na co w danej chwili mamy ochotę. Ja miałam szpinak, pomidory i mieszankę "owoce morza". Na podpieczonym cieście ułożyłam świeży szpinak, owoce morza, pokrojone pomidory. Dodałam trochę oliwy z suszonych pomidorów, bazylię, trochę tartego żółtego sera. Całość zalałam śmietaną wymieszaną z jajkiem. Zapiekałam ok. 30 min. w temperaturze 180oC. Idealne danie na leniwe popołudnie lub kolację. Smacznego
 
 

3 komentarze:

  1. kocham owoce morza a ta tarta wygląda pysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tarty i owoce morza również, tarta idealna <3 szkoda tylko,że owoce morza takie drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. No i jak tu nie zgłodnieć na widok takiego dania? :)

    OdpowiedzUsuń