środa, 1 kwietnia 2015

Rolada, kluski śląskie i modra kapusta. Smaki przywiezione z podróży



Kilka lat temu... a było to jeszcze wcześniej, zanim założyłam ten blog...  jechałam do Katowic. Spotkałam się z koleżanką. Poszłyśmy razem na obiad. Prosiłam ją żeby wybrała mi danie, które jest odzwierciedleniem kuchni jej regionu. Wtedy poleciła mi to właśnie, uwidocznione na zdjęciu :) Smakowało wybornie! I chociaż wcześniej znałam te trzy składniki widoczne na talerzu ( robiłam już kluski śląskie, kapustę czerwoną i zrazy) ten zestaw zrobił na mnie wrażenie! Do dzisiaj pamiętam ten smak. Myślę, że tylko na Śląsku kluski śląskie smakują po śląsku :) A modra kapusta i rolady to po prostu poemat :) Jeśli dane Wam było spróbować kiedyś tego dania, to na pewno przyznacie mi rację. Pozdrawiam D.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam! I nie mogę doczekać się świątecznej niedzieli - bo właśnie taki zestaw pojawi się na stole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały obiad na Święta :) Mniam !

      Usuń