wtorek, 23 czerwca 2015

Życzenia dla Ojców... oraz Absolutny Hit! Solone płatki róż.

 
Dzisiejszy dzień jest szczególny. Jest pełen sentymentów i wspomnień, zwłaszcza dla tych osób, które nie mają możliwości złożenia życzeń ukochanemu Rodzicielowi osobiście. Z przyczyny dzielącej dużej odległości.  Lub z przyczyny Jego odejścia... na zawsze.
Ojciec to bezpieczeństwo. Ojciec to dostatek. Ojciec to wiara w dobro tego świata. Gdy trzymał moją małą dłoń w swojej dużej, spracowanej dłoni, myślałam że mogę wszystko i jestem w stanie pokonać wszelkie przeciwności. A jego łzy widziałam tylko dwa razy w życiu: Gdy ogłoszono stan wojenny i  gdy padła diagnoza choroby mojej mamy - nowotwór.
Dla nieobecnych zostawmy dzisiaj bukiet na stole. Wspominajmy te najweselsze chwile z dzieciństwa spędzane razem z ojcem...
 
 W Dniu Ojca Serdeczne Życzenia :) 
 

Płatki róż... jak wspomnienie w kryształkach solnych łez.... Piękne! Absolutny hit! Pomysł i strzał w dziesiątkę! Płatki róż układam w słoiku i zasypuję grubą solą kamienną. Warstwa płatków i warstwa soli. Nie trzeba od razu zapełnić całego słoika. Zależy to od tego, ile płatków róż mamy do dyspozycji w danym momencie. Ja używam kwiatów z własnej działki, a że nie kwitną one jednocześnie... :) Taki solony bukiet można używać jako odświeżacz powietrza. Wystarczy tylko uchylić pokrywkę słoika i cały pokój wypełni się aromatem róż... Można też wykorzystać te solone płatki w kuchni... Mam pewien pomysł :) Ale o tym napiszę wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz